KKK

TELLIMINE JA SAATMINE

Esitasin just tellimuse, kuid valisin vale eseme. Kas saate seda muuta või tühistada?

Meie soov on, et saaksid paki kätte nii kiiresti kui võimalik. Seetõttu alustame tööd kohe kui oleme sinu tellimuse saanud ning e-pood ei võimalda tellimuse muutmist või tühistamist. Kui sul on küsimusi tellimuse muutmise või tühistamise osas võta kohe ühendust meiega telefonil +372 5300 0127, chatis või monika@monafi.ee.

Tegin just tellimuse, kas saan selle kohta kinnituse?

Jah! Pärast tellimuse vormistamist tuleb sulle e-kirjaga tellimuse kinnitus. Kui kaup on koos ja teele pandud, anname sulle sellest kohe e-kirjaga teada.

Kas ma saan esitada tellimuse registreerimata kasutajana?

Jah, see on võimalik, kuid soovitame luua konto, sest siis on lihtsam nii uute tellimuste esitamine kui ka kaupade tagastamine.

Esitasin just tellimuse, kuid pean tarneaaadressi muutma. Kuidas seda teha?

Kuna töötleme tellimusi väga kiiresti, siis e-poes ei ole võimalik tarneaadressi muuta. Palun võta meiega ühendust telefonil +372 5300 0127, chatis või info@monafi.ee.

Tegin tellimuse, kuidas ja kuna pakk minuni jõuab?

Kui vormistad ostu E – R hiljemalt kell 15.00, jõuab pakk sinuni juba järgmisel päeval. Hilisemad tellimused postitame järgmisel päeval ning siis jõuab pakk sinuni ülejärgmisel päeval. Kui esitad ostu reedel peale kella 15.00 või laupäeval/pühapäeval, siis pakk läheb teele esmaspäeval ning jõuab sinuni teisipäeval.

SOODUSTUSED JA PAKKUMISED

Mul on sooduskood, kuidas seda tellimusele lisada?

Sooduskoodi saab lisada ostukorvis või kassas väljale “Kupongi kood”. Seejärel vajuta “uuenda ostukorvi”.

Kuidas soodustused ja pakkumised toimivad?

Kõik pakkumised on kindlaks määratud kuupäevade ja kellaegadega. Neid ei saa rakendada eelnevate ostude, kinkekaartide või saatmiskulude puhul. Pakkumisi ei saa omavahel kombineerida. Osta üks, saad teise tasuta kampaania puhul tuleb paki tagastamisel tasuda saatekulud ning tasutud summa tagastakse täies ulatuses. Kui üks ehetest sobib, aga teine mitte, siis palun võta meiega ühendust. Osta rohkem, säästad rohkem soodustust rakendatakse siis, kui ost sisaldab täpsustatud minimaalset vastavat kulutust.

Mul on kaks sooduskoodi. Kas saan neid mõlemaid ühe tellimuse raames kasutada?

Ühe tellimuse kohta on võimalik kasutada ainult ühte sooduskoodi.

Kui ostuga kaasneb kingitus, kas seda saab tagastada või vahetada?

Kingitust ei ole võimalik vahetada ega tagastada.

Kaotasin kõrvarõnga! Kas on võimalik osta ühte kõrvarõngast?

Jah, kui laos on olemas identseid kõrvarõngaid. Saada meile oma üksik kõrvarõngas ja me pakume sulle uued kõrvarõngad (paari) poole hinnaga. Täpsema info saamiseks võta meiega palun ühendust.

TAGASTAMINE

Kuidas tagastada tooteid?

Tagastamise võimalus kehtib 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kogu info tagastamise kohta leiad SIIT.

Kui kaua võtab tagastamise protsess aega?

Pakid liiguvad tagasi meieni umbes 3 kuni 7 tööpäeva. Peale seda läheb aega veel kuni 3 tööpäeva tagasikande sooritamiseks.

EHETE HOOLDUS

Kuidas Monafi e-poest ostetud ehteid hooldada?

Meie ehete baasmaterjaliks on messing, mis on üle kullatud 14K kollase või roosa kullaga ja valge või musta roodiumiga. Ilma hooldamata võib kattematerjal aja jooksul kuluda, mis on kõigi kaetud ehete puhul paratamatu. Sellest tulenevalt soovitame olla ettevaatlik käte pesemisel, ujumisel, treeningutel, juuste pesemisel, jne, kuna seebid, kloor, puhastuvahendid või juuksetooted võivad kattematerjali kahjustada. Soovitame hoida ehteid Monafi ehetekarbis. Kasuta pehmet kiuvaba lappi, et hoida ehe puhta ja säravana. Lisainfot ehete hooldamise kohta leiad siit.

Kas dušši all, basseinis või meres olles võib ehteid kanda?

Vältimaks kattematerjali kahjustumist soovitame enne dušši alla, basseini või merre minekut ehted ära võtta. Ehete sära säilib kui väldid kokkupuudet seebi, šhampooni, kloori või soolase mereveega.

Kuidas hooldada ehteid, millel on pärlid või poolvääriskivid?

Kasuta poolvääriskivide või pärlite puhastamiseks pehmet kiuvaba lappi. Erinevad parfüümid, juukselakid, puhastus- ja pesemisvahendid rikuvad pärleid ja poolvääriskive.

SOBIVUS JA INFO

Kuidas valida õiget kaelaketi, sõrmuse või käevõru suurust?

Kaelakettide puhul saab valida sobiva keti pikkuse, kaelavõrud on universaalse suurusega. Sõrmused ja käevõrud on enamasti universaalse suurusega. Erimõõduliste sõrmuste ja käekettide osas on vastav info tootekirjeldusse lisatud.

Mida pean tegema, kui ehe on kohaletoimetamise tõttu kahjustada saanud?

Saada meile esimesel võimalusel e-kiri info@monafi.ee koos tellimuse numbri, kahjustuse kirjelduse ja fotoga. Vastame sulle hiljemalt järgmisel tööpäeval.

Sooviksin nõu ehte valimisel. Kas saate mind aidata?

Jah loomulikul! Võta meiega ühendust telefonil +372 5300 0127 või monika@monafi.ee.

HINNASTAMINE

Kas e-poes kuvatud hinnad sisaldavad käibemaksu?

Jah, kõik meie e-poes kuvatavad hinnad sisaldavad käibemaksu.

MÜÜK

Kas teil on oma pood/edasimüüja?

Meil ei ole hetkel füüsilist poodi ja oleme teadliku valiku teinud, mitte kasutada edasimüügi võimalusi, kuid korraldame üritusi oma klientidele. Üritustel saab tutvuda uute kollektsioonidega, harida end psühholoogias või mõnes muus põnevas valdkonnas, nautida sööki-jooki ning tutvuda uute inimestega. Kui soovid infot järgmiste ürituste kohta, siis oled lahkesti palutud end kasutajaks registreerima SIIN ja märgi, et nõustud meilt uudiskirja saama. Siis on kindel, et juba järgmise ürituse kutse sulle kenasti kohale jõuab.

EHETE PARANDUS

Kas pakute ehte parandamise teenust?

Ehete parandamist teostavad meie partnerid. Kontaktide osas võta meiega ühendust.

KONTAKT

Milline on parim ja kiirem viis teiega suhtlemiseks?

Kui sul on küsimusi materjalide, sobiva suuruse või meie sotsiaalmeedias nähtud ehete kohta, siis võta meiega ühendust telefonil +372 5300 0127, chatis või monika@monafi.ee. Oleme kättesaadavad E-R 9-17. Kui sul on küsimusi kohaletoimetamise või tagastamise osas kirjuta meile monika@monafi.ee.